بازدید 2754
۱

سفر نخست وزیر پاکستان به ترکیه 

«شهباز شریف» نخست وزیر پاکستان برای گفت‌وگو با رئیس جمهوری ترکیه درباره وضعیت پیرامون زلزله اخیر در این کشور، امروز ( پنجشنبه ) به آنکارا سفر می‌کند.
کد خبر: ۱۱۶۴۱۷۰
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۲ 16 February 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از منابع رسمی پاکستان، نخست وزیر این کشور در آنکارا با «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهوری ترکیه دیدار خواهد کرد.

دفتر سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: شهباز شریف طی این سفر پیام همبستگی و همدردی مردم و دولت پاکستان را به دولت و مردم ترکیه ابلاغ خواهد کرد.

وی همچنین از بخش‌های زلزله زده ترکیه بازدید و با گروه‌های امدادی دیدار می‌کند.

دولت اسلام‌آباد چندین فروند هواپیمای باری حامل کمک‌های بشردوستانه و تیم‌های امدادی و درمانی به سوریه و ترکیه ارساتل کرده است.

کامیون‌های حامل کمک‌های بشردوستانه پاکستان نیز هفته گذشته از طریق مسیر جمهوری اسلامی ایران به ترکیه و سوریه رسید.

همچنین اعضای تیم‌ امدادی و درمانی پاکستان برای کمک به عملیات‌ امداد و نجات در مناطق زلزله ترکیه و سوریه راهی این کشور شدند.

نمایندگان مجلس پاکستان در همبستگی با مردم سوریه و ترکیه درپی زلزله ویرانگر در این دو کشور، بیانیه ای صادر و اعلام کردند که دولت و مردم پاکستان در این لحظات سخت در کنار برادران خود در سوریه و ترکیه هستند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
اون موقع متاسفانه برخی از ایرانی ها با شایعه سازی ریزش ارزش لیر و ترک سد آتاتورک ترکیه انسانیت خود را در برابر مسلمانان و همسایگان نشان دادند. ارمنستان هم بهتر از ما در قبال ترکیه عمل کرد. عمل به توصیه های اسلام و پیامبر باید واقعی باشد. بهتر است عملکرد ترکیه را در زلزله بم مرور کنید.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست